Watch your Thoughts
they become Words.

Watch your Words
they become Actions.

Watch your Actions
they become Habits.

Watch your Habits
they become Character.

Watch your Character
it becomes your Destiny!

It's all about
Karacter
Brand Character

 
מותג
שם המוצר – מורכב מ'מוצר' ו'תג' ומהווה את זהותו של המוצר או השירות. 'מותג' הוא מכלול הרגשות והתחושות של קבוצת התייחסות מסוימת כלפי מוצר או שירות. רגשות ותחושות אלו יוצרים את ההבדל בין מוצרים או שירותים שונים.

בידול 
יצירת שוני בין מה שהעסק או המותג מציעים לבין הצעת המתחרים.  השוני יכול להיות במאפייני המוצר, קהלי המטרה, אופן המכירה, הפניה ללקוח ועוד

מיצוב
האופן שבו לקוחות המותג ואחרים תופסים אותו מבחינת המאפיינים העיקריים שלו. המותגים השונים בתחום מועלים על גבי מפה תפיסתית, שציריה כוללים את הפרמטרים התפיסתיים העיקריים שבהן נמדד התחום. למשל: שירות, מחיר, איכות וכיו"ב. בהשקת מוצר חדש נוהגים למצב את המוצר באיזור ריק במפה התפיסתית  ובדרך זו יוצרים בידול ומבליטים אותו על פני מתחריו.

קריאטיב 
מגוון שירותים המתמקדים בפיתוח רעיונות ומסרים פרסומיים אפקטיביים כדי לקדם את תדמית המותג. שירותי פרסום, קידום מכירות, עיצוב, Copywriting, אינטראקטיב וכדומה.

אסטרטגיה שיווקית
הדרך בה ילך העסק על מנת להשיג את מטרותיו. האסטרטגיה השיווקית מספקת החלטות וכיוונים, בהתייחס למשתנים כמו פילוח שוק, זיהוי קהלי מטרה, מיצוב, תמהיל שיווק ותקציב. על מנת ליצור שילוב יחודי של ערך ללקוח, יש לבחור מהלכי שיווק יצירתיים וכך לבדל את המותג ממתחריו.

מיתוג הוא תחושת בטן של אנשים לגבי מוצר, שירות או חברה. בעולם הצרכנות והשיווק של ימינו, זה כבר פחות מה שהמפרסם אומר על עצמו ויותר מה שהלוקוחות אומרים על המותג והחברה.

הבסיס של מותג מצליח הוא אמון לקוחות לקוחות מפתחים אמון במותג כאשר ההתנסות שלהם מהמותג היא חיובית באופן מתמשך ועקבי או אף מעבר לציפיות שלהם.

אנחנו חיים בתרבות השפע. היום אנחנו עשירים במידע וחסרים בזמן. ערך המותג של חברה יכול לגדול ביחס ישיר לכמה מהר וכמה בקלות הלקוחות יכולים להגיד כן להצעה שלה.

עיצוב ולא אסטרטגיה, הוא שמצית את התשוקה באנשים.

תחושות בטן מניעות אנשים לקניה יותר מאשר קבלת החלטות שכלתנית.

אנשים היום נותים לבסס את החלטות הקניה שלהם יותר על ייצוגיות, סמלים ואריזות מאשר תכונות המוצר, יתרונות ומחיר. מומלץ שהלוגו וסמלי המותג של כל עסק יהיו אטרקטיביים, קלים להבנה ומשכנעים.

במכירות רק מתחרה אחד בכל קטגוריה יכול להיות הזול ביותר - האחרים חייבים מיתוג מנצח וככל שהמותג חזק יותר, כך שולי הרווח והתמחור יכולים להיות גדולים יותר.


מותג כריזמטי הוא כל מוצר, שירות או חברה שאנשים מאמינים שאין לו תחליףכל מותג יכול להיות כריזמטי.

בידול מהמתחרים
כדי לבנות מותג מנצח יש לענות על 3 שאלות
מי אתם? מה העסק עושה? ואיך זה שונה מהמתחרים?
כדאי לדבר בהכללות, ליצור אב טיפוס ולפתח שיחה שיווקית עם הלקוחות. 
ככה מדברים מתחושת בטן לתחושות בטן.

הקסם מאחורי עיצוב טוב יותר ועסקים טובים יותר - הוא חדשנות.
איך אתה יודע שעלית על רעיון חדשניכשהרעיון ממש מפחיד אותך.
המנטרה של החדשןכאשר כולם מתקדמים בכיוון זיג - זה הזמן לפנות לזג.
ודא ששם המותג שלך הוא ייחודיקצר, זכיר, מתאים, קל לאיות, קל להגייה וניתן להגנה.