אמנון דיסקין

Character . קאראקטר. אופי . אישיות. 
כלל התכונות של אדם, חברה או מוצר, בהן הם נבדלים מאחרים.
האיכויות הללו יוצרות פיתוי, משיכה ועניין ומאפשרות לבלוט מעל הכלל.

חברת קאראקטר - פרסום, פיתוח מותגים ואינטרנט
יוצרת ומפתחת מותגים עבור חברות ועסקים ומקדמת מותגים. בידול שיווקי, קונספט פרסום, מיתוג, קופירייטינג, עיצוב גרפי, אתרי אינטרנט, קאראקטר, אופי, אישיות. לקוחותינו נהנים מפתרונות מיתוג ותדמית מובילים, עיצוב פרינט, קטלוגים, אריזות, ניו-מדיה, כתיבה שיווקית, כתיבה אנגלית, צילום, תכנות, מערכת ניהול תוכן, גוגל, פייסבוק, אדוורדס, קידום אתרים אורגני ופרסום ממומן. 

מיתוג   Branding
התחרות על תשומת הלב של כולנו כצרכנים היא עצומה. מידי יום אנחנו נחשפים לאלפי מסרים שיווקים-פרסומיים.  מיתוג הופך מרכזי מאד בשנים האחרונות, כיוון שצרכנים רוכשים מוצרים ולא חברות. כולנו צורכים מותגים.  חשיבותו של מיתוג לכל עסק היא גבוהה ותפקידו הוא לבדל את החברה ומוצריה, ליצור העדפה בקרב קהל היעד ולספק לצרכנים ערך מוסף וסיבה לרכישה חוזרת.

מותג מנצח צריך קודם כל לנחות בבטן ולפרוט על נימי הרגש, לפני שיש לו סיכוי לעשות את הדרך אל הראש והשכל.  על כל חברה, הרוצה להיות זכירה ומוכרת, לספק תמריץ לצרכנים הנתקלים בלוגו ובסמל שלה - עליה להעביר מסר פשוט וברור. 

ככל שהמסר שישודר למתבונן יהיה יותר מהיר ומיידי, כך יקל על הצרכן לקלוט אותו. ככל שהעיצוב יהיה מושך ומזמין - יקל על קהל היעד ליצור איתו קשר רגשי. תדמית ומוניטין בעלי משמעות נחוצים לכל חברה ועסק, החוכמה היא לגבש את התמהיל המיוחד אשר יוביל למטרה השיווקית האולטימטיבית – נאמנות למותג.

צור קשר

אמנון דיסקין
פרסום

קאראקטר - מייסד, מנכ"ל, מנהל קריאטיב
פרסום אדלר חומסקי וורשבסקי
פרסום שמעוני פינקלשטיין
Createam - סטודיו למיתוג ופרסום
הי-טק
סלניום מובייל קומרס - מנהל שיווק סטארט אפ
שוק ההון
ד"ש בית השקעות - מנהל שיווק
הרצאות 
משרד העבודה והרווחה - מרצה פרסום, מיתוג ואינטרנט
תואר 1 בתקשורת ושיווק - NY 1997